PriVendo

 


 " Merenje je prvi korak koji vodi ka upravljanju, kontroli i na kraju, poboljšanju i napredku.

   Ako nešto ne možemo izmeriti, ne možemo ga razumeti.

   Ako ga ne razumemo, ne možemo da ga kontrolišemo!

   Ako ne možemo da ga kontrolišemo, ne možemo ga poboljšati!"

H. James Harrington


 

Upravljajte svojim finansijama:

 

• Visoke i niske tačke dnevne posete? (planiranje promotivnih aktivnosti)

• Koliko prodavaca je potrebno u određenom vremenu? (ljudski resursi)

• Kako promena vremena otvaranja/zatvaranja utiče na saobraćaj ljudi? (upravljanje vremenom)

• Koliko su zaista efektivne Vaše reklamne kampanje?

Koji način reklamiranja daje najviše rezultata? (Media plan)

• Kako spoljašnji faktori (vremenske prilike, saobraćaj, ...) utiču na posetu u Vašem poslovnom prostoru?

   (ljudski resursi, planiranje promotivnih aktivnosti..)

Privendo-Logo

 

Brošura PriVendo  pdf

 

Prezentacija PriVendo pdf

 

Koja je Vaša prednost u odnosu na konkurenciju?

 

PriVendo je novi softver namenjen maloprodaji sa kojim ćete dobiti znatnu prednost u odnosu na konkurenciju tako što ćete znati i ispuniti zahteve i potrebe kupaca.

Sa različitim funkcijama softvera PriVendo, kao što su brojanje posetilaca, upravljanje redovima, analizom interesovanja za proizvodima, dobijate sve relevantne podatke za povećanje zadovoljstva kupaca a time i za povećanje prodaje.

 

Prednost kroz znanje

 

Sa softverom PriVendo, moguće je identifikovati broj kupaca u različitim delovima prodavnice u različito vreme. Takođe, moguće je identifikovati vreme zadržavanja kupaca u različitim delovima prodavnice, dakle ispred različitih proizvoda, kao i ukupno vreme zadržavanja kupaca u prodavnici.

Sa ovim znanjem, u mogućnosti ste da reorganizujete raspored proizvoda u prodavnici, kao i raspored proizvoda u izlozima i pultovima, i na taj način poboljšate marketinšku kampanju.

 

Prezentacija

 

Analitički rezultati mogu biti prikazani kroz raličite formate sa prikazom SVIH relevantnih informacija na jednom mestu. Optimizacijom prodaje, na osnovu rezultata merenja, moguće je da povećate ROI (povraćaj investicija) za samo dve nedelje.

 

Osobine softvera PriVendo 

 

  • Brojanje posetilaca u prodavnici 
  • Analiza vremena zadržavanja ispred proizvoda 
  • Analiza redova čekanja 
  • Interesovanje za proizvodima 

 

Poboljšanja

 

  •  Bolja i efikasnija izložba proizvoda
  •  Bolja prezentacija proizvoda
  •  Marketing kampanje
  •  Menadžment redova
  •  Planiranje angažovanja zaposlenih

 

 

Formati izveštaja

 

  •  Heat Maps
  •  Hot Spots
  •  Dijagrami
  •  Tabele

 

final hotspot-sajt

 heatmap-sajt

- 

 
Copyright © 2019 item centar d.o.o..